جدول هزینه ها

بهینه سازی

بطور کلی در بخش اول که شامل بهینه سازی های ذکر شده می باشد شامل موارد علمی ، فنی و تخصصی است که بر اساس تجربه ما و  مستندات علمی و تجربی انجام می شود لیکن گاهی آزمایشات تخصصی بر روی محصولات و یا مواد حین فرآیند لازم است . برخی از بهینه سازی ها شامل بهینه سازی های شرح وظایف یا چارت سازمانی ، چیدمان خط تولید و موارد انبار داری می باشد که هزینه ای برای شرکت ندارد و بر اساس تخصص ما انجام می شود لیکن چنانچه مواردی نیاز به  آزمون خارج از امکانات مشتری داشته باشد این ازمایشات هزینه بر بوده و لذا بر اساس درخواست مشتری هزینه خدمات در بخش اول متفاوت می باشد.

استاندارد سازی

در بخش دوم یعنی استاندارد سازی تهیه استانداردها و مستندات خاص هزینه برآزمون  های تخصصی توسط پیمانکاران نیز هزینه های خود را دارد که به هزینه ارايه خدمات اضافه می کند..

راه اندازی آزمایشگاه ها

در بخش سوم هزینه صرفا شامل هزینه ما و نیروهای تخصصی ما  را در بر می گردد که در محل طرح در صورت نیاز مستقر می شوند..

لذا بطور کلی نیاز ما به ادوات و ماشگین آلات خاصی نیست.و فعالیت ما دانش محور و بر اساس مستندات علمی ، فنی و استاندارد های رسمی است.. هزینه ها شامل تهیه ا ستاندارد ها و سایر مستندات قانونی ، هزینه های آزمایشات تخصصی و اخذ مستندات علمی/ فنی و همچنین هزینه ایاب و ذهاب و اقامت در محل کارگاه یا کارخانه در صورت لزوم می باشد.

فاکتور مهم دیگر مدت زمان لازم برای رسیدن به نتیجه مطلوب در یک پروژه است که در جلسه اول و یا در بازدید اول مشخص می گردد و بر اساس تقاضای مشتری می تواند از یک ماه تا یکسال طول بکشد و کاملا در بهای تمام شده موثر است.