درباره ما





شرکت مشاوره و فن آوری نوین وصال در سال 1382 تأسیس شد.این شرکت در زمینه ،  مشاوره علمی مهندسی و فنی  فعالیت می کند. این شرکت با مدیریتی مجرب، خدمات مشاوره ای مرتبط با صنایع غذایی و شیمیایی از جمله توسعه و بهبود فرمولاسیون، استانداردهای آزمایشگاهی و توسعه ِتولید،  روش های تحلیلی را ارائه می دهد.

این شرکت در زمینه فعالیت های مختلف در صنایع غذایی، شیمیایی و پتروشیمی از جمله افزایش بهره وری و بهبود فرایند ها، استانداردسازی و راه اندازی آزمایشگاه های تحقیق و توسعه و کنترل کیفیت تخصص دارد.

  چندین بهینه سازی و توسعه پروژه در طول سال ها فعالیت را در فرآیندهای مختلف تولید مواد غذایی و صنایع شیمیایی انجام داده است. اعضای این شرکت برای ارتقای مهارت‌ها و دانش خود، دوره‌های مختلف آموزشی را طی کرده و گواهینامه های متعدد مرتبط با مهندسی مواد غذایی و شیمی را از موسسات معتبری مانند پژوهشکده توسعه و تحقیقات صنایع شیمیایی ایران ، مرکز تخصصی آنالیز شیمیایی توسعه صنایع شیمیایی ایران و آزمایشگاه تخصصی ویرومد گذراندند.

 تخصص های شرکت در تجزیه و تحلیل شیمیایی و میکروبی مواد مختلفی مانندآرد، کاکائو، نوشابه های گاز دار و لبنیات، انجام آزمایشات فیزیکوشیمیایی کنسروها، روغن ها، سس مایونز و سس کچاپ، تست کیفیت آب و کنترل کیفیت عمومی می باشد.

بطور اختصار فعالت اقتصادی شرکت در صنایع غذا، شیمیایی ونفت و با سه جهتگیری کلی می باشد. کلیه فعالیت های ما در قالب بازدید میدانی از کارخانه یا کارگاه و بررسی حضوری آزمایشگاهی کالا ها و مطالعات مستندات مشتریان انجام می گردد..

الف – بهینه سازی فرایندها، بهینه سازی چیدمان خط تولید کارخانه ها و کارگاه های تولیدی و بهینه سازی فرمولا سیون های محصولات: در این خصوص اهداف بهینه سازی را می توان افزایش راندمان، افزایش تولید، کاهش ضایعات، افزایش کارایی سیستمها، بهتر شدن کیفیت محصولات، بسته بندی ماندگار تر و افزایش ماندگاری کالا، مصرف انرژی کمتر و تولید انرژی پاک و سبزتر اشاره نمود.

ب- استاندارد سازی و کنترل کیفیت و انطباق با استاندارد های ملی، منطقه ای و جهانی: شناسایی استاندارد های لازم جهت انجام ازمون های تخصصی ، شناسایی ا ستاندارد ویژگی های کالاها در سطح ملی و یا بین المللی با هدف صادرات به کشور های هدف، شناسایی آزمایشگاه های تخصصی و استفاده از توانمندی های آنها جهت انجام آزمون، نمونه برداری علمی از محصولات و مواد حین فریند و در نهایت تفسیر نتایج آزمون و تعیین وضعیت کیفی کالا. ارايه طریق جهت افزایش کیفیت و رسیدن به کیفیت مطلوب و استاندارد هدف

ج- مشاوره در راه اندازی کارگاه ها ، آزمایشگاه ها و خط تولید برای متقاضیان سرمایه گذاری در طرح های جدید و یا توسعه ای و همچنین راه اندازی یا تکیل و بهینه سازی آزمایشگاه های تخصصی در کارخانه ها و مراکز تولیدی.

بطور کلی در بخش اول که شامل بهینه سازی های ذکر شده می باشد شامل موارد علمی ، فنی و تخصصی است که بر اساس تجربه ما و  مستندات علمی و تجربی انجام می شود لیکن گاهی آزمایشات تخصصی بر روی محصولات و یا مواد حین فرآیند لازم است . برخی از بهینه سازی ها شامل بهینه سازی های شرح وظایف یا چارت سازمانی ، چیدمان خط تولید و موارد انبار داری می باشد که هزینه ای برای شرکت ندارد و بر اساس تخصص ما انجام می شود لیکن چنانچه مواردی نیاز به  آزمون خارج از امکانات مشتری داشته باشد این ازمایشات هزینه بر بوده و لذا بر اساس درخواست مشتری هزینه خدمات در بخش اول متفاوت می باشد.

.

در بخش دوم یعنی استاندارد سازی تهیه استانداردها و مستندات خاص هزینه برآزمون  های تخصصی توسط پیمانکاران نیز هزینه های خود را دارد که به هزینه ارايه خدمات اضافه می کند..

در بخش سوم هزینه صرفا شامل هزینه ما و نیروهای تخصصی ما  را در بر می گردد که در محل طرح در صورت نیاز مستقر می شوند..

لذا بطور کلی نیاز ما به ادوات و ماشگین آلات خاصی نیست.و فعالیت ما دانش محور و بر اساس مستندات علمی ، فنی و استاندارد های رسمی است.. هزینه ها شامل تهیه ا ستاندارد ها و سایر مستندات قانونی ، هزینه های    آزمایشات تخصصی و اخذ مستندات علمی/ فنی و همچنین هزینه ایاب و ذهاب و اقامت در محل کارگاه یا کارخانه در صورت لزوم می باشد. فاکتور مهم دیگر مدت زمان لازم برای رسیدن به نتیجه مطلوب در یک پروژه است که در جلسه اول و یا در بازدید اول مشخص می گردد و بر اساس تقاضای مشتری می تواند از یک ماه تا یکسال طول بکشد و کاملا در بهای تمام شده موثر است